موفقیت

به راستی راز واقعی موفقیت چیست

راز واقعی موفقیت این نیست که ما ببینیم از راه دور چه چیزهایی دیده می شوند، کار اصلی این است که آنچه را در نزدیک خود در اختیار داریم مورد استفاده قرار دهیم تا به خواسته های خود در بلند مدت برسیم.

راز واقعی موفقیت حرکت مخالف باد‌ها است

بادهای مخالف در تجارت و در زندگی شخصی از منابع متعددی ناشی می‌شوند. منبع اصلی باد مخالف سایر مردم هستند. آن‌ها شما را ناامید می‌کنند. فریبتان می‌دهند، به شما خیانت می‌کنند، در حد انتظارات و توقع شما حاضر نمی‌شوند. خود را بی‌صلاحیت و بی‌تفاوت نشان می‌دهند. اگر انتظار داشته باشید همه‌ اشخاصی که با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید، باهوش، باصلاحیت و صادق باشند، با چالش‌های قابل ملاحظه‌ای رو‌به‌رو می‌شوید.
مشتریان شما منبع مهم باد مخالف هستند.

وقتی فعالیت جدیدی را شروع می‌کنید، متوجه می‌شوید که وادار کردن مشتریان به خرید در بار نخست چقدر دشوار است. می‌بینید که چقدر دشوار است که مشتریان خود را راضی کنید که به جای خرید از عرضه‌کنندگان قبلی از شما خرید کنند. اغلب مشتریان حوزه‌های امن قبلی خود را جست‌و‌جو می‌کنند. آن‌ها به تبعیت از قانون بی‌حالی ترجیح می‌دهند از همان عرضه‌کننده‌ قبلی خرید کنند و این در حالی است که ممکن است کالای شما برتر و بهتر باشد.

مشتریانتان شما را ناامید می‌کنند، به این شکل که کم‌تر از حدی که از آن‌ها انتظار دارید از شما خرید می‌کنند، کندتر از زمانی که می‌خواهید پولش را می‌پردازند و بیش از حدی که انتظار دارید شکایت می‌کنند. ممکن است به این نتیجه برسید قیمتی که بر کالای خود گذاشته‌اید نمی‌تواند در بازار با قیمت‌های موجود رقابت کند. این مشکلات و این چالش‌ها طبیعی هستند. وظیفه‌ شما این است که به شکلی واقع‌بینانه با آن‌ها برخورد کنید.

به خاطر داشته باشید که حق همیشه با مشتری است. مهم نیست شما چه تولید می‌کنید. مهم این است که مشتریان چه کالایی می‌خرند. مهم نیست به آن‌ها چه پیشنهادی می‌دهید، مهم این است که آن‌ها از کالای شما لذت می‌برند؟ با واقعیت‌ها رو‌به‌رو شوید و کالاها و خدمات خود را اصلاح کنید تا مشتریان خریدار آن باشند، کالایتان را دوباره بخرند و درباره‌اش با دوستان و آشنایانشان حرف بزنند.

.

راز واقعی موفقیت جذب منطقه امن و راحت است!

به خاطر ترس از شکست، اکثریت مردم در برابر تغییر مقاومت می‌کنند و این در حالی است که تغییر به سود آن‌ها کار می‌کند. به سبب قانون سکون، جسم در حال حرکت آنقدر به حرکت خود ادامه می‌دهد تا عاملی او را از حرکت باز دارد. اشخاص کار واحدی را سال‌ها ادامه می دهند برای اینکه از حوزه‌ امن و ایمن خود فاصله نگیرند.
هارولد جنین می‌گوید: بزرگ‌ترین مسئله، اعتیاد یا اعتیاد به کار نیست، بزرگ‌ترین مسئله نفس‌پرستی است.

اغلب افراد از اینکه کارشان اشتباه باشد متنفرند. با آنکه کاملا مشخص است آن‌ها اشتباه می‌کنند، حاضر نیستند این را تصدیق کنند. این اشخاص به خاطر نفس خود حاض نیستند که به اشتباهات خود اعتراف کنند و اغلب تقصیر را به گردن دیگران می‌اندازند و حاضر نیستند مسیر حرکت خود را اصلاح کنند.

.

پردرآمد‌ترین فراست‌ها روزی راز واقعی موفقیت بوده اند

به گفته‌ هووارد گاردنر در دانشگاه هاروارد پردرآمد‌ترین هوش‌ها و فراست‌ها، هوش اجتماعی است. همه چیز بستگی به این دارد که چگونه با دیگران مذاکره می‌کنید، با آن‌ها ارتباط برقرار می‌سازید، آن‌ها را متقاعد می‌کنید و نظرات و کالاها و خدمات خود را به دیگران می‌قبولانید و می‌فروشید.

برای اینکه در زندگی کار ارزشمندی انجام دهید، باید از کمک و همکاری بسیاری از مردم برخوردار شوید. مهارت‌های بیان شخص شما در گرفتن کمک و حمایت از دیگران، از هر عاملی قدرتمندتر هستند و ممکن است هنوز به اندازه‌ کافی رشد نکرده باشند.

ممکن است فاقد توانمندی مذاکره باشید و نتوانید به هنگام خرید و فروش به قیمت مناسب و مطلوب برسید. ممکن است نتوانید نظرات، کالاها و خدمات خود را به کسانی که شکاک هستند بفروشید.

.

پدال گاز را فشار دهید و به سمت موفقیت پیش بروید

افزودن بر دانش و مهارت‌ها، مانند استفاده از سوخت با اکتان زیاد در اتومبیل، در راه رسیدن به مقصدمان می باشد. آموختن مهارت‌های جدید که می‌تواند توانمندی‌های شما را تغییر دهد شبیه فشردن پا بر پدال گاز توانمندی‌های بالقوه شما است. به زبان ساده برای کسب درآمد بیشتر ابتدا باید بیشتر بیاموزید. همان‌طور که پت رایلی مربی بستکتبال می‌گوید: اگر بهتر نشوید، بدتر خواهید شد.

متاسفانه توانایی درآمدی اکثریت مردم یا ثابت است یا حتی بدتر از آن، کیفیت نزولی دارد.  توانایی کسب درآمد اضافه‌ اکثریت از سطح تورم که 3 درصد است، بهتر نمی‌شود و به همین دلیل اکثریت مردم در شرایط شغلی مناسبی به سر نمی‌برند.

20 درصد اشخاص بالای جامعه ما پیوسته بر توانایی‌های کسب درآمد خود می‌افزایند. آن‌ها بهترین کتاب‌ها را می‌خوانند، به بهترین نوارهای آموزشی گوش می دهند، فیلم‌های آموزشی تماشا می‌کنند و در کلاس‌ها و سمیناهای مختلف حضور به هم می‌رسانند. آن‌ها یادگیری را به گونه‌ای دنبال می‌کنند که گویی آینده‌شان بستگی به آن دارد و همین‌طور هم هست.

.

مارک  یک جمله مرتبط با راز واقعی موفقیت دارد و آن این است که می‌گوید: شجاعت، مقاومت در برابر هراس است. نه اینکه هراس در کار نیست، بلکه بر این هراس مسلط شوید.

.

بلاگر: منصور حیدرزاده

عضو تیم +CHANGE هستم | همیشه به دنبال یادگیری...

اگر این پست مفید بود، آن را به اشتراک بگذار
لینک کوتاه:
https://thisisamirbagheri.com/?p=29976

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت

ورود