5 تغییر ذهنیت افراد ثروتمند برای دستیابی به موفقیت مالی

5 تغییر ذهنیت افراد ثروتمند برای دستیابی به موفقیت مالی

یکی از مهمترین مسئولیت هایی که در قبال خود و عزیزانتان دارید این است که در طول زندگی خود به موفقیت مالی برسید. برای دستیابی به موفقیت مالی ، کاملاً ضروری است که تفکر خود را از چند طریق خاص تغییر دهید. موفقیت مالی ، برای هر بخشی از زندگی شما ، حتی از طول مدت زندگی شما ، بسیار مهم است.

موفقیت مالی با طراحی

موفقیت مالی باید قطعه اصلی همه کارها و فعالیت های خارجی شما باشد. دستیابی به موفقیت مالی نباید اتفاقی باشد که به صورت تصادفی اتفاق بیفتد. این باید چیزی باشد که شما به طور مداوم در مورد آن فکر کنید ، تعریف کنید و برنامه ریزی کنید. باید بخشی از کل جهان بینی شما شود.
امروز ، همانطور که خانه رویایی خود را طراحی می کنید ، باید آینده مالی خود را نیز طراحی کنید. شما باید طولانی مدت ، سال ها در مسیر زندگی فکر کنید و یک تصمیم کاملاً واضح بگیرید که می خواهید اهداف مشخص مالی را در یک جدول زمانی ، سال به سال به دست آورید تا زمانی که به نقطه ای برسید که هرگز مجبور به کار دیگری نشوید.

.

افراد ثروتمند از نظر رونق فکر می کنند

تغییر ذهنی دیگری که باید در دستیابی به موفقیت مالی انجام دهید ، از آگاهی زنده ماندن به آگاهی رفاه است. بیشتر افراد در یک آگاهی از بقا گیر کرده اند آنها نگران و مراقب پول هستند.
افراد ثروتمند بیش از بقا به فکر رونق هستند. آنها از تفکر محدود به تفکر فراوانی می روند. افراد ثروتمند به جهان پیرامون خود پر از فرصت برای به دست آوردن و نگهداری پول می نگرند و آنها دائماً به دنبال راه هایی برای انجام آن هستند. آنها به هر محصول و فرآیند جدید ، هر بازار فناوری یا دستیابی به موفقیت ، به عنوان فرصتی ممکن برای پیشرفت به نوعی نگاه می کنند. افراد ثروتمند به جای اینکه به اندک اندک بودن خود فکر کنند ، به این فکر می کنند که چه مقدار می خواهند به دست آورند.

.

تفکر خود را از امنیت به فرصت تغییر دهید

تغییر دیگر در تفکر از افکار امنیتی به افکار فرصت است. با ایمن بازی کردن به موفقیت مالی نمی رسید. با هدایت این حوزه از نظر مالی مستقل می شوید. این به این معنی نیست که پول خود را به خطر بیندازید یا آن را دور و برتان بیندازید. این بدان معنی است که شما مایل هستید از منطقه راحتی خود خارج شوید و قبل از اینکه بقیه شروع به تلاش یا انجام آن کنند ، چیز جدید و متفاوتی را امتحان کنید. من با فروشندگان و بازرگانان بی شماری در سراسر کشور ملاقات کرده ام که قبل از بیدار شدن اکثریت قریب به اتفاق مردم ، با شناختن یک فرصت و اقدام نسبت به آن ، تمام زندگی خود را تغییر داده اند. با حل شدن گرد و غبار ، آنها کاملاً ثابت شده بودند و در طی سه یا چهار سال درآمد بیشتری از آنچه در 30 یا 40 سال گذشته انجام می دادند انجام می دادند و در یک زمینه مستقر کار دیگری می کردند.

.

تفکر خود را از هزینه به پس انداز تغییر دهید

تغییر ذهنی دیگری که برای دستیابی به موفقیت مالی باید انجام دهید تغییر تفکر از هزینه به پس انداز است.
W. Clement Stone گفت ، “اگر نمی توانید پس انداز كنید ، بذر عظمت در شما نیست.”
ما از سنین جوانی بزرگ می شویم و همه چیزهایی را که می توانیم در دست بگیریم صرف می کنیم و علاوه بر این ، کمی بیشتر. به طور متوسط ​​زن و شوهر متاهل جوان در آمریکا 110٪ از درآمد خود را خرج می کنند و این تفاوت را با اعتبار و وام از خانواده هایشان جبران می کند. با این نگرش و رویکرد به زندگی ، به ویژه هنگامی که به یک عادت تبدیل می شود ، توانایی آنها در پس انداز ، انباشت و کسب ثروت تقریباً صفر است.
در مطالعه بعد از مطالعه درمورد استقلال مالی ، به طور كلی مورد توافق همه كارشناسان قرار می گیرد كه اگر می خواهید سرانجام به جایی برسید كه پول كافی داشته باشید ، تقریباً 20 تا 30 درصد درآمد خود را پس انداز كنید تا هرگز مجبور شوید دوباره نگرانش باش نکته جالب این است که ، اگر پس انداز بیشتر و بیشتری از درآمد خود را شروع کنید و از طریق بقیه زندگی کنید ، درمی یابید که به هیچ وجه ناراحتی ندارید. شما در زندگی با مقدار کمتری کاملاً راحت می شوید.
تفکر خود را از امید به انجام تغییر دهید
انباشت مالی مستلزم آن است که شما فکر خود را از آرزو و امید به فکر و انجام تغییر دهید. با دیگران در مورد برنامه ها و فعالیت های خود صحبت نکنید. بی سر و صدا و محرمانه شروع به جمع آوری پول کنید. پس از کنار گذاشتن آن ، هرگز اجازه ندهید کسی میزان دارایی شما را بداند. از پرداختن به مکالمات مربوط به پول یا گفتن حساب انباشت مالی خود به دیگران خودداری کنید. چیزی در مورد مخفی نگه داشتن برنامه ها و فرآیندهای شما وجود دارد که به آنها قدرت و قدرت می بخشد و باعث می شود حتی برای شما موثرتر کار کنند. متوجه خواهید شد که افراد ثروتمند هرگز درمورد پول خود با دیگران صحبت نمی کنند. آنها بسیار خصوصی هستند. افراد ثروتمند با گذشت زمان آموخته اند که هرچه مخفی تر باشند ، به نظر می رسد در به دست آوردن و نگهداری هرچه بیشتر پول موثرتر هستند.
راه موفقیت مالی معجزه منافع مرکب بوده و بوده است. هنگامی که شروع به کنار گذاشتن پول و سپس سرمایه گذاری دقیق آن برای ساختن یک دارایی مالی می کنید ، معجزه سود مرکب کلیک می کند. همانطور که شروع به حرکت به سمت موفقیت مالی می کنید ، در ابتدا آهسته ، اما سپس با گذشت سال ها سریعتر و سریعتر ، در مورد خودتان کاملاً عالی احساس کنید.

از شما بخاطر خواندن این مقاله در مورد چگونگی تغییر تفکر برای رسیدن به موفقیت مالی و یادگیری از سایر افراد ثروتمند متشکریم اگر راهنمایی دیگری دارید

لطفاً در زیر به اشتراک بگذارید و نظر دهید!

بلاگر: منصور حیدرزاده

عضو تیم +CHANGE هستم | همیشه به دنبال یادگیری...

اگر این پست مفید بود، آن را به اشتراک بگذار
لینک کوتاه:
https://thisisamirbagheri.com/?p=28893

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت

ورود