راز بدست آوردن ثروت

راز بدست آوردن ثروت چیست؟

همیشه در هر زمان ابزارهایی وجود دارد که راز بدست آوردن ثروت را فاش کرده و باعث ایجاد ثروت می شود. این ابزارها، با توجه به زمان متفاوت است. شما اگر دقت کنید در هر عصری، چه در عصر کشاورزی و چه عصر الکترونیک همیشه قسمت هایی بوده اند که اگر شخص در آن قسمت ها مهارت بیشتری را داشته باشد قطعا موفق تر بوده است، البته این مهارت‌ها متغیر است.

.

در عصر حاضر داشتن چه مهارت هایی باعث افزایش درآمد من می شود؟ راز بدست آوردن ثروت چیست؟

معمولا وقتی صحبت از یک مهارت جدید می شود افراد می گویند که کارهرکی نیست یا پایشان را فراتر می گذارند و می گویند خیر کار ما نیست.سخت است نمی شود یا هر چیز دیگری که خودشان را قانع می کنند .

.

این نوع اشخاص سرعتشان پایین می آید، منظورم سرعت رشد زندگیشان است، بعد مدام می پرسند که چرا سرعت رشد من در زندگیم کم است؟ چرا سرعت رشد کسب و کار من کم شده است؟ چکار کنم که سریعتر حرکت کنم؟

عزیزان یک جمله از من یادگاری به شما: سریعترین راه برای اینکه سرعتت بیشتر شود این است که همیشه بدانی سرعتت کم است!!! در این عصر چه زمانی سرعتت کم است ،وقتی که مهارت‌ها و تخصص های مربوط به این عصر را بلد نباشی…

.

قسمت دوم جمله این بود، همیشه بدانی که سرعتت کم است ،سرعت کم یعنی چه؟

یعنی همیشه باید در حال یاد گرفتن باشید همیشه باید در حال افزایش مهارت باشید که البته این افزایش مهارت به دنبال یک هدف درست و دقیق بوجود می آید. یعنی شما باید هدفی را داشته باشید تا بدانید چه مهارت‌هایی را می بایست افزایش دهید.

.

نکته مهم اینجاست:

که افزایش مهارت شما باید متناسب با نوع هدفی باشد که انتخابش می کنید.  یعنی نباید هدفتان چیزی باشد و بعد در حال آموزش مهارت‌هایی باشید که هیچ ربطی به هدفتان ندارد. با توجه به عصر حاضر و ابزارهایی که وجود دارد من می توانم یک هدف درست را برای شما رونمایی کنم. به نظر من هدف سال بعدتان را این بگذارید؛ کمتر کار کنم و بیشتر پول دربیاورم. دقت کنید باید کمتر کار کنید و بیشتر پول دربیاورید.

چرا؟ چون ابزارهایی که الان در این عصر وجود دارند می توانند شمارا به این هدف برسانند. قدم بعدی شناخت چهار ستون ثروت در عصر حاضر می باشد.

.

آیا این چهارستون را می شناسید؟ نگران نباشید در این مقاله قرار است باهم کاملا بررسی کنیم، چهارستون ثروت در عصر حاضر عبارتند از:
  • تجارت اینترنتی: e-commerce
  • شبکه اجتماعی: socialmedia
  • املاک: real estate
  • بورس: bourse
آشنایی با 12 ستون موفقیت

چهار مورد بالا چهار ستون آسایش مادی در عصر حاضر هستند. از شما می خواهم به هر کدام از اینها به نسبت مهارت‌تان از یک تا 10نمره بدهید. اعداد را با هم جمع کنید و بر چهار تقسیم کنید اگر مجموع اعدادی که بر چهار تقسیم کردید کمتر از عدد 8 شد وقتش رسیده است که مکث کنید و بروید خلوت کنید و فکر کنید به چه چیزی فکر کنید؟ به اینکه الان اگر مشکل مادی دارید به این خاطر است که مهارت شما در این زمینه ها کم است، وقتش رسیده است که بفهمید نداشتن مهارت در این زمینه هاست که باعث شده سخت پول دربیاورید، عزیزان هیچ وقت تاکید میکنم هیچ وقت به خودتان اجازه ندهید در این زمینه ها نمره مهارت‌هایی شما کمتر از 8 باشد.

.

یک نکته مهمی که وجود دارد این است که اغلب اشخاص فکر می کنند در این عصر باید برنامه نویسی را یاد بگیرند یا مثلا گرافیک و دیزاین را….

عزیزان شما به اینها و خیلی چیزهای دیگر نیاز ندارید…

شما به مهارت بازاریابی نیاز دارید و در حقیقت باید دنبال پاسخ این سوال باشید که چکار کنید با هزینه کم بیشترین درآمد را داشته باشیم..

.

بنابراین شما باید مارکترشوید، در این عصر هیچ حد و مرزی برای آدم مارکتر وجود ندارد، شما باید خودتان را مارکتر کنید و بعد از این برای افزایش درآمد باید پاسخ سه سوال را بدهید.
  1. چقدر در ماه درآمد داشته باشم؟
  2. چه چیزی را باید بفروشم؟
  3. چه تعدادی را باید بفروشم؟

.

جواب سوال 1 و 3 ساده است اما سوال دوم که چه چیزی را بفروشیم کمی پیچیده است؟ می خواهم راهنماییتان کنم، اگر می خواهید پول دربیاورید جایی بروید که چشمانتان می رود. ببینید خودتان چه می خواهید برای چه چیزی عطش دارید مطمعنا افراد زیادی مانند شما همان را می خواهند. وقتی که متوجه شوید چی را باید بفروشید باید خودتان را قابل رویت کنید یعنی باید دیده بشوید. اینجاست که موضوع دیده شدن در شبکه اجتماعی مطرح می شود. اینجاست که آن مهارت‌هایی که گفتم به دردتان می خورد. بنابراین سعی کنید در زمینه هایی که گفتم خودتان را متخصص کنید، مهارت‌تان را بروز رسانی کنید.
بعضی اوقات در موبایل مان روی برنامه ای نوشته به روز رسانی شود، ما چکار می کنیم؟ سریع آپدیت می کنیم (به روز رسانی) می کنیم…
اما لطفا به این سوال من هم پاسخ دهید، آخرین باری که شیوه و سبک وسیاق زندگیتان و سطح مهارت‌یتان را به روز رسانی کرده اید چه زمانی بوده است؟ بنابراین در انتهای مقاله از شما می خواهم که آپدیتش کنید، سبک و سیاق زندگیتان را آپدیت کنید و از این عادی بودن بیرون بیایید شما باید درک کنید که الان باید از چه مسیری حرکت کنید، دلیل اینکه اینجا نشستید و دارید این مقاله را می خوانید این است که نمی خواهید عادی باشید.

«به حرف هایم خوب فکر کنید»

.

بلاگر: امیر باقری

مربی تو برای درک بهتر این دنیا و راهنمای تو برای طی کردن تونلی که من یکبار از اون عبور کردم

اگر این پست مفید بود، آن را به اشتراک بگذار
لینک کوتاه:
https://thisisamirbagheri.com/?p=13485

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت

ورود