فکر - ذهن - ثروتمند -سرمایه

فکر من مساوی است با سرمایه ی من !

فکر در واقع گنجی است که در درون ما پنهان است؛ تمام محققان و بزرگان بر این باور هستند که هر انسانی پر از استعدادهایی است که کشف نشده و اعتقاد دارند که می‌شود توسط فکر تمام این استعدادها را به عرصه‌ی ظهور رساند ، حال کمی وقت بگذاریم در مورد فکر ، فکر کنیم.

شاه کلید: بد نیست زمان‌هایی مانند یک بچه کنجکاوانه به تمام گوشه و کنار ذهن‌مان سَرک بکشیم و شروع به گشتن استعداد هایمان کنیم. باور کنید در اعماق ذهن ما، دنیایی از توانایی‌ها و استعدادهایی نهفته است که می‌تواند سرمایه‌ی ما باشد ، و اگر پیدایشان کنیم شاه کلید تمام خواسته ها و رویاهایمان خواهد شد. باید این باور را قبول کنیم که دنیای امروز نیازمند  افرادی که دانش و معلومات محدود دارند نیست ، دنیای مدرن امروز ما به دنبال افراد خلاق است، کسانی که نوع‌آور هستند.

.

فکرمان را طراحی کنیم!
طراحی فکر ربطی به نبوغ ذاتی ندارد و بایستی بدانید که شانس هیچ نقشی در این ماجرا ندارد. به عنوان مثال ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا معجزه‌ای رخ بدهد واستعدادهای ما شکوفا شود، بهترین کار این است که خودمان دست به کار شویم با آموزش صحیح استعدادها و توانایی‌های بالقوه را بالفعل کنیم. هیچکس نمی‌تواند به اندازه‌ی خودمان در این کشف و شکوفایی مؤثر باشد.

.

چگونه فکر خود را تبدیل به فکر و ذهن سرمایه‌ای کنم؟ (تفکر سرمایه ای)
خیلی از ما خودمان را درست نمی‌شناسیم و تصویر واضح و روشن از شخصیت خودمان نداریم، شاید وقت آن رسیده باشد که کندوکاو را شروع کنیم و این همه گنج را بیابیم تا موفقیت‌های تازه‌ای را تجربه کنیم.

ویژگی افرادی که تفکر سرمایه‌ای دارند:

  • همیشه در حال آموزش و یادگیری هستند
  • به دنبال افراد خلاق و نوآور هستند
  • خالق زندگی خودشان هستند
  • همیشه افراد خلاق و نوآور را دنبال می‌کنند
  • گیرنده‌های عالی دارند

.

یک پرانتز!
افرادی که فکر می‌کنند همیشه قربانی هستند و یا قربانی شده‌اند، کسانی که مدام در این فکر هستند که در حقشان ظلم شده است و… این افراد به ندرت می‌توانند ذهن سرمایه‌ای و ثروتمندی داشته باشند، زیرا فکر سرمایه‌ای و ذهن ثروتمند متعهد و مسئول است و خودش را خالق زندگی خودش می‌داند.
افراد دارای تفکر سرمایه‌ای همیشه در حال یادگیری هستند، نه آموزشی که صرفا آکادمیک و دانشگاهی باشد. آنها همواره به دنبال تقویت هوش، خلاقیت‌ و دستاورد جدید هستند که همه اینها به معنی یادگیری است. این افراد همیشه روی فکرشان سرمایه‌گذاری می‌کنند و به دنبال متخصصان این فن و مربیان این راه هستند.
مسلما همه‌ی ما تمایل داریم تفکر و ذهن سرمایه‌ای و ثروتمند داشته باشیم و شاید برای همه‌ی ما این سوال مطرح شده که ثروتمندان چگونه به ثروت رسیده اند؟ اما این را هم باید بدانیم که معنای ثروت در ذهن ما چیست و چه کسی را ثروتمند می‌دانیم؟ می‌خواهیم در این مقاله با استفاده از  بکارگیری چند تکنیک ساده، افکارمان را تغییر دهیم و ذهن و تفکر سرمایه‌ای داشته باشیم.

.

بیایید شروع کنیم:
  1. تصویرسازی کنیم: یعنی تصویری روشن از سرمایه‌ی دلخواه‌مان در ذهن خود پرورش دهیم، ابتدا هدف‌مان را مشخص کنیم و برایش برنامه‌ریزی کنیم؛ (شاید برخی از ما عادت کرده‌ایم به نوشتن روی کاغذ!  فورا کاغذ بزرگی برداشته و شروع به نوشتن می‌کنیم، گاهی آنقدر این برنامه‌ریزی زیاد و طولانی می‌شود که یادمان می‌رود که باید به آنها عمل هم کنیم) در واقع برنامه‌ریزی مهم است ولی باید حساب شده باشد که بتوانیم به آنها عمل کنیم، این عمل کردن است که می‌تواند ما را به سرمایه‌ی دلخواه‌مان برساند و ما را شگفت‌زده کند، اگر فقط شبانه روز فکر کنیم ولی عملی در کار نباشد هیچ نتیجه‌ای برایمان نخواهد داشت، پس از همین حالا شروع کنیم و استعداهایمان را کشف و به آنها عمل کنیم. اگر هنوز استعداد و علایق خودتان را نمی‌شناسید، می‌توانید از طریق لینک زیر، فایل رایگان «استعداد و علایق» امیر باقری را گوش کنید و قدم بزرگی برای رسیدن به رؤیای شخصی خود بردارید.
  2. هیچ زمان منتظر شانس نباشید: به صراحت می‌توان گفت: بیشتر انسان‌ها منتظر شانس هستند و به قول آنها: «شانس باید در خانه‌مان را بزند» اما ممکن است این شانس 30 سال طول بکشد، آیا ما واقعا هنوز می‌خواهیم منتظر شانس بمانیم؟ از نظر من چیزی تحت عنوان شانس وجود ندارد، زیرا انسان‌ها خالق تمام اتفاقات و رویدادهای خودشان هستند، ما باید افکار و دیدگاه‌مان را نسبت به موضع شانس و اتفاق تغییر دهیم و با تغییر این تفکر، ذهن خلاق‌مان را پرورش دهیم و خودمان برای خودمان شانس بسازیم و از هر فرصتی برای ساختن یک فکر و ذهن خلاق و سرمایه‌ای برای رسیدن به رویاهای‌مان استفاده کنیم.
  3. ما باید انسان‌های خلاق و نوآور را دنبال کنیم و از آنها الگو برداری کنیم: یک فکر خلاق و سرمایه‌ای به الگوی صحیح نیاز دارد، قطعا الگوهایی وجود دارند که ما دوست داریم از آنها استفاده کنیم برای اینکه به موقعیت‌های مورد نظر خود برسیم بایست با این افراد تعامل بر قرار کنیم و از راه و روش‌های آنها استفاده کنیم.
  4. مهم نیست در چه جایگاهی هستیم و چقدر در آمد، پول یا موقعیت های خوب و بد داریم: اگر می‌خواهیم فکر و ذهن سرمایه‌داری داشته باشیم باید دیدگاهمان را تعییر داده و استعدادهایمان را کشف و به آنها عمل کنیم، هنگامی که این راه را پیش بگیریم چه بخواهیم و چه نخواهیم ذهن و فکر ما برای ثروتمند شدن به حرکت می‌افتد، پس می‌بایست افکار و باورهای مناسب در خود نهادینه کنیم و تصویری شفاف از سرمایه را در ذهن خود بگنجانیم.

در آخر: به جای برنامه ریزی طولانی به آن عمل کنیم؛ منتظر شانس نباشیم، الگوی مناسب را دنبال کرده و از متخصصان این فن آموزش بگیریم و از همان جایی که هستیم قدم اول را برداریم، چرا که بهترین زمان برای شروع کردن، همان جایی است که هستید…

.

می‌توانی از همین الان با استفاده از دوره مقدماتی +CHANGE امیر باقری شروع کنی و اولین قدم تغییر رو محکم برداری

.

بلاگر: مرجان سبزه‌پرور

دانشجو موفق دوره‌های امیر باقری

اگر این پست مفید بود، آن را به اشتراک بگذار
لینک کوتاه:
https://thisisamirbagheri.com/?p=11390

7 پاسخ

  1. بسیااااااار عااالی و لذت بخش. تبریک به خاطر این قلم زیبا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت

ورود