ویدیو قبل از اینکه شروع کنی میدونستی که برنده میشی از امیر باقری
پخش ویدیو

ویدیو قبل از اینکه شروع کنی میدونستی که برنده میشی از امیر باقری

قبل از اینکه شروع کنی میدونستی که برنده میشی آیا روز اولی که وارد یک کار با پروژه جدید شدی احساس موفقیت می کردی هیچ چیز عجیب و غریب نیست واحدی برای اندازه گیری موفقیت وجود ندارد. پیشرفت ها و موفقیت رو ببین و خودت رو باور کن.

اما برای اینکه سوپر موفق بشی باید قبل از هر چیزی روی خودت کار کنی یه سری از خصوصیات هست که افراد سوپر موفق دنیا مشترک است. این خصوصیات به ویژه توی افرادی که تو یک پروسه زمانی روی زندگی مردم تاثیر مثبت خیلی زیادی داشتن میشه به وضوح دید چندتا موردش رو اجازه بده باهم چک کنیم.
ببین آیا این‌ها هم در تو وجود داره؟ همه افراد سوپر موفق دنیا پاسخ شان قاطعانه به یک سوال مهم مثبت بوده و این سوال مهم این هست که آیا موفقیت دیگران باعث شادی عمیق تو میشه یا نه اگر پاسخ نه هست.
اولین قدم اصلاح طرز تفکر تو هستش و اما دومی برای موفق شدن شما نیاز دارید که انگیزه هایتان را تنظیم کنید و در عین حال تصور کنید. اگر چیز جدیدی را امتحان کنید آینده چطور خواهد بود پس به سمت تجربه های جدید پیش برو کنجکاوی هایت را بپذیر و تجربه‌های جدید را به زندگیت راه بده یکی دیگر از عادت های افراد موفق اینکه دنبال ایجاد تعامل بین زندگی و کارشان نیستن آنها فقط زندگی می کنند، در واقع تفاوتی بین کار و زندگی شان وجود نداره.
اینجا اون نصیحت معروف معنی پیدا میکنه که سعی کنید اعضای خانواده خود را با خود رشد دهید. چون همسر و فرزندهای شما معنای زندگی شما هستند و و میتوانید همراه هم از کار و زندگی لذت ببرید و با ایجاد تفاوت ها خانواده خود را معرفی کنید همه افراد موفق راه را پیدا می‌کنند که در حین کار علایق ارزش های شخصی تفریحات نشاط خانواده و ماموریت کاریشان را حفظ کنند.
موفق به چنین کاری نشدی اصلاً تو زندگی نمیکنی و فقط مشغوله کار کردن هستی خیلی زود خیلی زود هم گرمای خانوادت و انرژی خودت از دست میره و آخر اینکه اگر شما هم فکر می کنید کار کردن بیشتر از 40 ساعت بازدهی را کاهش می‌دهد باید بهتون بگم که کاملاً در اشتباه هستید همه افراد موفق خیلی هوشمندانه کار می‌کنند.
یک لحظه دست از رقابت بر نمی‌دارند، همیشه افرادی هستند که باهوش تر و با استعداد تر از ما هستند اما افراد سوپر موفق دنبال آنها می گردند و از توانایی هایشان استفاده می کنند.

یادتون نره آنها در حالی که هوشمندانه عمل می‌کنند خیلی سخت خستگی ناپذیر کار می کنند.

همه اینها که گفتم رازهای واقعی افراد سوپر موفق است.
اگر این پست مفید بود، آن را به اشتراک بگذار
لینک کوتاه:
https://thisisamirbagheri.com/?p=1641

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت

ورود