بی پولی
پخش ویدیو

ویدیو وقتی پول نداریم چیکار کنیم؟ از امیر باقری

من طرحی رو دارم که خیلی خوبه اما پول ندارم و هستند انسان هایی که نمی‌دانند با پولشان باید چکار کنند.

یک روزگاری بودش که همه چیزم رو از دست دادم و هیچ سرمایه‌ای نداشتم آمدم شروع کردم به نوشتن طرحی که بتونم با اون طرح به جایگاه قبلیم برگردم. خوب خیلی سخت بود، می‌خوام با کسی صحبت کنم که بهش بگم تو حالا بیا برای طرح من پول پرداخت کن من انجا فقط به یک امید جلو میرفتم و اون این بودش که من طرحی رو دارم که خیلی خوبه اما پول ندارم و هستند انسان هایی که نمی‌دانند با پولشان باید چکار کنند.

خیلی از این انسان‌ها زیاده سعی کنید تا میتونید روی طرح و اگر از قسمت دوم هم استفاده میکنید که بخواید افرادی را با خودتون هم مسیر کنید که تخصص دارند و تخصصشون هم مورد نیاز شماست برای اینکه شما به هدف تون برسید حتما اینقدر طرحتون زیبا و جذاب باشه که اونها بپذیرند و با اشتیاق با شما همراه بشن.

پس کفش‌هات رو بپوش با قدرت حرکت کن با سرعت حرکت کن و خیلی سریع سعی کن انجامش بدی چون دقیقا با این دو روشی که به شما گفتم شمت به نتیجه میرسید.

ساده است اما نتیجه‌اش فوق العاده است. ساده است در زمانی که دارم بهتون معرفیش میکنم تو اجرا سخته: نیاز به نظم داره، نیاز به تلاش داره، نیاز به سرسختی شما داره، نیاز داره که جواب های نه‌ای که میشنوید باز برید سراغش و این ارزش داره چون دارید کسب و کار آیندتون رو میسازید.

نام فایل: ویدیو وقتی پول نداریم چیکار کنیم؟ از امیر باقری

اگر این پست مفید بود، آن را به اشتراک بگذار
لینک کوتاه:
https://thisisamirbagheri.com/?p=28970

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت

ورود