برده عادت هات نشو
پخش ویدیو

ویدیو برده عادت هات نشو از امیر باقری

محیط و اطرافیان ما زمین حاصلخیزیه که ذهن من و تو غذاش رو از اون میگیره. عادت رو میشه به شیار گرامافون تشبیه کرد و ذهن رو به سوزنی که روی اون شیار قرار میگیره و این مسیر رو دنبال میکنه تا زمانی که این آهنگ کامل پخش بشه.

ما انسان ها مخلوق عادت هستیم اگر عادت های بدی رو داشته باشیم بعضی وقت ها اینقدر این کلاف رو به دور خودمون میپیچیم اینقدر تکرارش میکنیم که دیگه راهی وجود نداره یا بهتره بگم که خیلی سخت میشه برای اینکه بخوایم این کلاف رو باز بکنیم. یکی از مواردی که عادت بوجود میاد ازش محیط هستش و خیلی مهمه که ما چه عادت هایی را از محیط و اطرافیان محیط میگیریم.

در حقیقیت محیط و اطرافیان ما زمین حاصلخیزیه که ذهن من و تو غذاش رو از اون میگیره و وقتی که غذاش رو از اون زمین میگیره توسط تکرار و عادت تبدیل به یک نقطه یا یک شخصیت یا یک خصوصیات اخلاقی در وجود ما میشه. چرا ما از برده بودن عادت خارج نشیم و اون رو تحت کنترل خودمون درنیاریم.

چرا اجازه بدیم اعمال رفتار و حتی باورهای ما تحت کنترل عادت هامون باشه چرا ما اونها رو کنترل نکنیم. چتالب اینجاست که بدونید میشه این کا رو کرد و قطعا ما میتونیم و با آموزش هایی که بهت میدم قطعا میتونی خیلی از عادت های بدت رو تغییر بدی.

نام فایل: ویدیو برده عادت هات نشو از امیر باقری

اگر این پست مفید بود، آن را به اشتراک بگذار
لینک کوتاه:
https://thisisamirbagheri.com/?p=28964

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت

ورود