چطور اطرافیان را سمت خود جذب کنیم؟

چطور اطرافیان را سمت خود جذب کنیم؟

با ده گام برای جذب اطرافیان به سمت خود را در این مقاله آشنا شوید

1. حقیقت را بگویید

منظور این نیست که فقط دروغ نگویید. گفتن حقیقت حد مشخصی دارد که با در نظر گرفتن آن هم خودتان احساس آزادی و راحتی خواهید کرد و هم دیگران به سمت شما جلب می‌شوند. باید بکوشید حقیقت را از موضع عشق بگویید، نه از موضع قدرت یا ترس.

.

۲. خودتان باشید

خودتان را به همان صورت که هستید قبول کنید؛ اگر ما این چیزی هستیم که اکنون هستیم، فقط به خاطر انتخاب‌هایی بوده که در زندگی‌مان کرده‌ایم. قبول کردن این مساله به ما قدرت می‌دهد تا بتوانیم باز انتخاب کنیم.

.

۳. در زمان حال زندگی کنید

اگر در زمان حال زندگی کنید، می‌توانید با جریان روز همراه باشید. مراقب آنچه در اطرافتان می‌گذرد، باشید. در زمان حال است که می‌توانید کسی یا چیزی را به خود جذب کنید، نه در گذشته یا آینده.

.

۴. انرژی کم نیاورید

اگر امکانات برایتان فراهم باشد همه کار می‌توانید انجام دهید؛ اما باید اول با گسترده کردن مرزهای خود، بالا بردن استانداردها و حل مسائل و مشکلات مربوط به گذشته موانع را از سر راهتان بردارید. تا آماده نباشید، قدرت جذب کردن سراغتان نمی‌آید، پس خود را آماده کنید.

.

۵. بر پیروزی فائق شوید

اکثر ما عقیده داریم که اگر پیروز شویم، دنیا به ما باخته است و اگر دنیا پیروز شود ما باخته‌ایم، این درست نیست. بکوشید از زاویه‌ای به مسائل نگاه کنید که همه امکان پیروزی و موفق شدن را داشته باشند.

.

۶. بخشیدن، گرفتن است

کاملا صحیح است، لذت در بخشیدن است! همه ما چیزی برای بخشیدن و اهدا کردن داریم. پس شما هم ببخشید؛ اما اگر فکر می‌کنید چیز زیادی برای عرضه به دیگران ندارید، سعی کنید مهارت‌های جدید یاد بگیرید.

.

۷. خودخواه باشید

بسیار مراقب خود باشید بکوشید تا نیازهایتان را برآورده کنید. معمولا وقتی به چیزی نیاز دارید، تمام سعی خود را برای به دست آوردن آن انجام دهید. تا می‌توانید پول، عشق، شانس، دوست و … برای خود ذخیره کنید.

.

۸. هوشیاری خود را با بالا ببرید

جذابیت پدیده‌ای بسیار دقیق و ظریف است. تا زمانی که نتوانسته‌اید هوشیاریتان را درباره خود، اطرافیانتان و طرز فکرتان بالا ببرید، قادر نخواهید بود آن را به دست آورید.

.

۹. مسئولیت‌پذیر باشید

ما آن چیزی را به سمت خود جذب می‌کنیم که آمادگی آن را داشته باشیم. با تلاش و کوشش، خود را برای بهترین‌ها آماده کنید.

.

۱۰. از انجام دادن به بودن تغییر کنید

با دقت به آنچه انجامش می‌دهید، ببینید به چه کسی تبدیل می‌شوید. از چه جهت این کار را انجام می‌دهید، عشق یا ترس؟ چطور می‌توانید این را بفهمید؟ از نتیجه کار.

.

بلاگر: منصور حیدرزاده

عضو تیم +CHANGE هستم | همیشه به دنبال یادگیری...

اگر این پست مفید بود، آن را به اشتراک بگذار
لینک کوتاه:
https://thisisamirbagheri.com/?p=29997

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت

ورود