رویا

دست از رویاهای خود بر ندارید

دست از رویاهای خود بر ندارید؛ زندگی سخت است. جهان به سرعت در حال تغییر است و برای بسیاری از کنترل خارج شده است. وقتی به نظر می رسد حوادث خارج از کنترل شما سرنوشت شما را شکل می دهند ، دست کشیدن از رویاهای شما وسوسه انگیز است. با این حال اکنون زمانی است که شما بیش از هر زمان دیگری به آن آرزوها نیاز دارید.

هیچ کس در زندگی افسرده و شکست خورده شروع نمی کند . کودکان از رویاها و آرزوها می ترسیم – اما هرچه بزرگتر می شویم زندگی مانع آن می شود. ما اعتقاداتی را به وجود می آوریم که از قدرت ما بی بهره هستند ما دچار شکست و ناکامی هستیم. اما هنوز از رویاهای خود دست نکشید .

.

چه عواملی باعث می شود مردم به فکر کنار کشیدن از رویا باشند ؟

دست کشیدن از رویاهای شما امری عادی است. انسان موجودی ناقص است و ما به انواع دلایل از رویاهای خود چشم پوشی می کنیم. با این حال هیچ یک از این دلایل بهانه ای واقعی برای متوقف شدن بهترین خود بودن شما نیست. در اینجا دلیل این است که برخی ممکن است طعمه محدود کردن باورها شوند و منصرف شوند.

  • آنها از شکست می ترسند . بسیاری از مردم از مکانی ترس در زندگی کار می کنند – و ترس از شکست یکی از رایج ترین موارد است. وقتی این افراد یک بار شکست می خورند ، وسوسه انگیز است که کلا تسلیم شوید. آنها می گویند “من فقط در این کار خوب نیستم” و راه ساده را انتخاب می کنند: قبول شکست.
  • دیگران به آنها اعتقادی ندارند . همه ما آنقدر خوش شانس نیستیم که توسط دوستان و خانواده حامی احاطه شویم. از رویاهای خود صرف نظر نکنید زیرا دیگران فکر می کنند شما نمی توانید این کار را انجام دهید. از آن برای سوختن گرسنگی خود استفاده کنید و حتی بیشتر کار کنید.
  • حوصله شان سر می رود . کار در جهت رویاهای شما ممکن است طاقت فرسا باشد ، اما خسته کننده نباشد. حقیقت این است که اگر خسته شده باشید ، رویاهایتان به شما الهام نمی دهند. وقت آن است که طرح خود را بررسی کنید و از خود بپرسید: آیا من در جهت اهدافی که می خواهم کار می کنم یا دیگران می خواهند؟
  • آنها فلات . ورزشکاران ، کارآفرینان و افراد مشهور: هر فرد موفق در برهه ای از زندگی خود به فلات برخورد کرده است. وقتی احساس می کنید در زندگی گیر افتاده اید ، تشخیص اینکه فلات ها بخشی طبیعی از رسیدن به اهداف شما هستند ، ضروری است.
  • آنها هوس قطعیت می کنند . یقین – نیاز به جلوگیری از درد و تجربه لذت – یکی از قدرتمندترین شش نیاز انسان است . اگر به فکر رها کردن از رویاهایتان هستید ، از خود بپرسید که آیا واقعاً فقط احساس نیاز به ماندن در منطقه راحتی خود کرده اید؟

.

دلایل اصلی برای هرگز تسلیم شدن

دست کشیدن از رویاهای خود راه ساده ای است. معمولاً راحت تر است که اجازه دهید شرایط یا دیگران زندگی شما را حکم کنند – اما هرگز تحقق آن را پیدا نخواهید کرد.

  • رشد برای تجربه انسانی ضروری است . اگر رشد نمی کنید ، می میرید. در حالی که هدف هدف است ، اما تجربیاتی که در این راه خواهید داشت به همان اندازه ارزشمند هستند زیرا نیاز انسان برای رشد را برآورده می کنند . زندگی – و رشد – آنچه اتفاق می افتد هنگامی که ما در حال تعقیب رویاهای خود هستیم.
  • هیچ وقت نمی دانید چقدر به موفقیت نزدیک هستید . تونی می آموزد که کوچکترین تغییرات می تواند بیشترین نتیجه را داشته باشد. شما همیشه فقط دو میلی متر با موفقیت بعدی خود فاصله دارید . دستیابی به موفقیت شما می تواند در گوشه و کنار باشد. وقتی خیلی نزدیک هستید از رویاهای خود دست نکشید .
  • شما همیشه تعجب خواهید کرد که چه چیزی می تواند بوده باشد. همه ما افراد را با پشیمانی می شناسیم – و هیچ کس نمی خواهد مانند آنها سرانجام درآید. آنها افرادی هستند که در گذشته زندگی می کنند و همیشه به آنچه ممکن بوده است فکر می کنند. اگر دست از رویاهایت بکشید ، آنجاست که به سرانجام خواهید رسید.
  • پاداش عالی است . هیچ چیز قابل مقایسه با احساسی نیست که وقتی بالاخره یک زندگی خارق العاده ایجاد می کنید ، احساس می کنید . هر روز با هیجان از رختخواب خواهید پرید. شما آزادی مالی و روابط پرشوری خواهید داشت. شما در یک حالت شادی و فراوانی مداوم زندگی خواهید کرد .

.

چگونه دست از آرزوهای خود برداریم

ساختن زندگی رویاهایتان فداکاری و تمرکز می خواهد . با سخت کوشی و برنامه ریزی صحیح می توانید بر هر چیزی غلبه کنید. رویاهای خود را رها نکنید – به جای آن از این روش ها استفاده کنید

1. داستان خود را تغییر دهید

تونی می گوید ، “تنها چیزی که شما را از آنچه می خواهید باز می دارد داستان شماست که چرا نمی توانید آن را داشته باشید.” دست کشیدن از رویاها مربوط به دنیای خارج نیست – بلکه یافتن اعتقادی غیرقابل توقف در خود است. این درمورد شناخت باورهای محدود کننده ای است که شما را عقب نگه داشته و داستان خود را تغییر می دهد تا در عوض احساس قدرت کنید.

2. به هدف خود متصل شوید

وقتی بیشتر افراد وسوسه می شوند که از رویاهای خود چشم پوشی کنند ، به دلیل تنبلی یا بی حوصلگی آنها نیست. به این دلیل است که آنها اهدافی را تعیین کرده اند که واقعاً علاقه ای به آنها ندارند. اگر احساس عدم الهام می کنید ، از رویاهای خود دست نکشید . هدف نهایی خود را در زندگی کشف کنید و هر عملی که انجام می دهید و تصمیمی که می گیرید را به آن هدف مرتبط کنید. شما الهام خود را دوباره زنده خواهید کرد.

3. موانع را به فرصت تبدیل کنید

تفاوت بین موفقیت و شکست دیدگاه شماست. افراد موفق چالش ها را به عنوان فرصت هایی برای یادگیری و رشد دوباره طراحی می کنند. آنها درس را در هر شکست می یابند و آن را در تصمیمات آینده خود به کار می گیرند. آنها می دانند که زندگی برای شما اتفاق می افتد ، نه برای شما. ذهنیت خود را به این روش تغییر دهید و کنار گذاشتن رویاها دیگر گزینه ای نیست.

4- یک استراتژی درست کنید

آسان است که به خود بگویید ” از رویاهای خود دست نکشید ” ، اما تبدیل اراده به عمل بسیار دشوارتر است. “قدرت اراده به خودی خود کافی نیست. اگر می خواهیم به یک تغییر پایدار دست پیدا کنیم ، باید یک استراتژی موثر داشته باشیم. ” نگاهی اقدام عظیم امروز برای شروع گرفتن آنچه که در زندگی می خواهید.

5. موفقیت های کوچک را جشن بگیرید

لازم نیست منتظر بمانید تا موفقیت خود را جشن بگیرید . هر روز یک هدیه است و هر روز چیزی را به دست می آوریم. هنگامی که یک استراتژی ایجاد کردید ، اطمینان حاصل کنید که مراحل کوچکتر را که شما را به هدف بزرگ خود می رساند ، شناخت و جشن گرفتید. و همیشه سپاسگزار همه چیزهایی که دارید تمرین کنید. شما انرژی مثبتی را جذب خواهید کرد که شما را به سمت رویاهایتان سوق دهد.

.

بلاگر: منصور حیدرزاده

عضو تیم +CHANGE هستم | همیشه به دنبال یادگیری...

اگر این پست مفید بود، آن را به اشتراک بگذار
لینک کوتاه:
https://thisisamirbagheri.com/?p=29819

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت

ورود