چگونه می توان نتایج خود را در سال 2021 کنترل کرد

چگونه می توان نتایج خود را در سال 2021 کنترل کرد

اولویت های شما نتایج شما را تعیین می کند. آنها را عاقلانه تنظیم کنید. سال گذشته پر از چالش بود، یک چیز که مرا شوکه نکرد: مواجه شدن رهبران حرفه‌ای با شرایط اضطراری بود. این یک ضرب المثل بی انتها است که بارها و بارها خود را ثابت کرده است. شرایط اضطراری اولویت های ما را متزلزل می کند و ما را مجبور می کند که در مهمترین موارد تجدیدنظر کنیم.

برداشتن قدم به عقب برای ارزیابی چند موردی که واقعاً مهم هستند، به رهبران این فرصت را می‌دهد تا دوباره ارزیابی کنند، فرضیات خود را بررسی کنند تا با هدف عمل کند. وقتی هوشمندانه اولویت های خود را تغییر میدهید، بهترین فرصت را برای موفقیت به خود میدهید.

بهترین چیز در مورد تنظیم اولویت های چیست؟ نیازی نیست منتظر بمانید تا اطرافیان شما دست به کا شوند. اگر می خواهید رهبر خوبی شوید و کسب و کار خود را توسعه دهید، منتظر اطرافیان خود نمانید هم اکنون تغییر بیشتر را شروع کنید و در مورد این فرآیند از امروز فعال باشید و مهارت های زندگی و کسب و کار اینترنتی را یاد بگیرید.

.

«برای شروع ، ابتدا باید اصول زیر را بپذیرید»

.

1. هوشمندانه کار کردن بازدهی بالاتر از سخت کوشی دارد.

فرانتس کافکا ، داستان نویس ، گفت: “بهره وری توانایی انجام کارهایی است که قبلاً هرگز قادر به انجام آنها نبوده اید.”

چگونه این اتفاق می افتد؟ انجام دقیقاً همان کارها با شدت بیشتر بندرت جواب میدهد.

برای به دست آوردن نتایج بهتر ، احتمالاً باید در مورد انجام کاری دوباره فکر کنید. شما باید هوشمندانه کار کنید. این بدان معناست که روش های بهتری برای کار پیدا کنید و از لحظات خود نهایت استفاده را ببرید.

دان کندی، کارشناس بازاریابی، می گوید: “استفاده منظم از زمانی که دیگران هدر می دهند می تواند به شما امتیاز دهد.” کدام رهبر آن را نمی خواهد!؟

.

2. نمی توانید همه را داشته باشید.

وقتی پسرم جوئل کودک بود ، هر وقت وارد مغازه می شدیم باید به او می گفتم: “همه چیز را نمی توانی داشته باشی.”
او مانند بسیاری از افراد به سختی لیست خواسته های خود را کوتاه کرد. اما من معتقدم 95 درصد رسیدن به هر چیزی دانستن آنچه می خواهید است.
این به ویژه برای کسی که دیگران را هدایت می کند مهم است. اگر می خواهید به عنوان یک فرد و به عنوان یک رهبر موفق باشید، باید انتخاب کنید.
شما باید لیست خود را محدود کنید. شما نمی توانید همه آن را داشته باشید. هیچ کس نمی تواند.

.

3. خوب همیشه دشمن بهترین است.

بیشتر افراد می توانند بین خوب و بد یا درست و غلط یکی را انتخاب کنند. چالش واقعی برای اکثر مردم وقتی بوجود می آید که با دو انتخاب خوب روبرو شوند.

چگونه می توانند بدانند که کدام یک را انتخاب کنند؟ نمونه ای عالی از این را می توان در مثالی از نگهبان فانوس دریایی یافت، که در یک قسمت صخره ای از خط ساحلی کار می کرد. ماهی یک بار برای تأمین داغ شدن لامپ ، یک منبع تأمین روغن دریافت می کرد. از شهر دور نبود ، او اغلب بازدیدکننده داشت. یک شب پیرزنی از روستا برای گرم نگه داشتن خانواده اش مقداری روغن التماس کرد. او به او ترحم کرد و به او روغن داد. بار دیگر پدری برای چراغ خود کمی روغن خواست تا بتواند به دنبال پسر گمشده خود بگردد. یک صنعتگر در شهر برای ادامه کار ماشین آلات به نفت احتیاج داشت تا کارمندانش بتوانند به کار خود ادامه دهند. هر درخواست خوب بود ، و هر بار ، نگهبان فانوس دریایی به آنها در جهت اهداف شایسته خود روغن می داد. اما در اواخر ماه، میزان تأمین او کم شد و وقتی از بین رفت، چراغ خاموش شد. همان شب، کشتی ای که بر روی سنگ ها خراب شده بود و افراد آن کشتی جان خود را از دست دادن بودند. برای یک منظور به نگهبان فانوس دریایی روغن داده شده بود و این از دست او فرار کرد!

همانطور که موفق تر و پر مخاطب تر می شوید، باید یاد بگیرید که از بین دو چیز، خوب و شایسته آن را انتخاب کنید.

چگونه انتخاب می کنید؟ به یاد داشته باشید که خوب ها باید گاهی فدای بهترین ها شوند.

.

4. ضربه فعال

هر شخص هنگام شروع برنامه ریزی یا مبتکر است. به نظر من، شما می توانید انتخاب کنید یا می توانید ضرر کنید. فعال یعنی انتخاب. واکنشی یعنی از دست دادن.

سوالی که باید از خود بپرسید:

  • آیا کارهایی برای انجام دادن دارم؟
  • آیا من کارهایی که انجام میدهم تفاوت است؟

برای اینکه یک رهبر موثر باشید ، باید پیش قدم باشید.

.

5- نیازهای مهم باید بر موارد ضروری ارجحیت داشته باشند.

هرچه مسئولیت شما به عنوان یک رهبر بیشتر باشد، بیشتر بر روی کسب و کار خود مسلط خواهید بود.

توانایی دستکاری چندین پروژه با اولویت بالا، چیزی است که هر رهبر موفق باید یاد بگیرد چگونه انجام دهد.

همانطور که لیست وظایف بزرگ می شود، می توانید خود را ساخته و آن را سازماندهی کنید، دوره هایی مانند دوره تغییر بیشتر پیشرفته +CHANGE میتواند به شما کمک کند.

تغییر - موفقیت

در اینجا یک روش ساده برای طبقه بندی وظایف آورده شده است که می تواند به شما در اولویت بندی سریع در هر لحظه کمک کند. هدف تعیین میزان مهم بودن وظیفه و ضروری بودن آن است. رهبران بی اثر بدون فکر به وظایف فوری می پرند.

رهبران موثر هر دو عامل را برای هر وظیفه می سنجند و براساس آن عمل می كنند. نحوه کار:

  • اهمیت بالا / اضطرار زیاد: ابتدا به این کارها بپردازید.
  • اهمیت بالا / اضطرار کم: مهلت اتمام را تعیین کنید و این کارها را در برنامه روزانه خود جای دهید.
  • اهمیت کم / اضطرار زیاد: روشهای سریع و کارآمدی را برای انجام این کارها با حداقل مشارکت شخصی و صرف وقت پیدا کنید. در صورت امکان ، آنها را به آنها واگذار کنید.
  • اهمیت کم / اضطرار کم: اگر می توان این وظایف را حذف کرد ، از شر آنها خلاص شوید. اگر می توان آنها را تفویض کرد ، پس شخصی را پیدا کنید که آنها را انجام دهد. اگر باید این کارها را انجام دهید ، هر هفته یک برنامه زمانی کوچک را تعیین کنید تا آنها را از بین ببرید ، اما هرگز آنها را در زمان اول تنظیم نکنید

بررسی اولویت های خود و ارزیابی اهمیت و فوریت هر فعالیتی که مربوط به آن است، زمان و تلاش زیادی نمی برد. این یک روش موثر برای کمک به شما در تمرکز بر روی مواردی است که بهترین شانس موفقیت را به شما می دهند.

.

بلاگر: منصور حیدرزاده

عضو تیم +CHANGE هستم | همیشه به دنبال یادگیری...

اگر این پست مفید بود، آن را به اشتراک بگذار
لینک کوتاه:
https://thisisamirbagheri.com/?p=26695

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت

ورود