بهبود مهارت های رهبری توسط قانون جذب - کسب و کار

بهبود مهارت های رهبری توسط قانون جذب

هنگامی که شما شروع به هدایت مشاغل جدید می کنید یا نقش رهبری جدیدی را در مشاغل به عهده می گیرید ، معمولاً در قطع فعالیت های تجاری نسبتاً بی تجربه خواهید بود. به دلیل کمبود تجربه ، با افراد نامناسب وارد تجارت می شوید ، افراد نادرست استخدام می کنید و در بسیاری از سطوح با افراد نامناسب درگیر می شوید. این طبیعی است و در ابتدا انتظار می رود.

نکته اصلی این است که همیشه به عنوان یک شخص و به عنوان یک رهبر رشد کنید و مهارت های رهبری را بیاموزید. با ادامه رشد و یادگیری ، در همه قسمت های زندگی و تجارت شما بازتاب خواهد یافت.

.

قانون جذب چیست؟

یک اصل جهانی به نام قانون جذب وجود دارد که می گوید: “شما همیشه افراد ، ایده ها و منابع را که با افکار شما هماهنگی دارد را به سمت خود جذب می کنید.”

واقعیت این است که شما یک آهن ربا زنده هستید. همانطور آهن به یک آهنربا جذب می شود ، شما افرادی را که با سطح دانش ، خرد و تجربه فعلی شما هماهنگ هستند ، در زندگی خود جذب خواهید کرد.

خبر خوب این است که ، با رشد و بلوغ مهارت های رهبری ، افراد بهتر و بهتری به زندگی خود جذب می کنید. شما کارمندان بهتر ، مشتریان بهتر ، تأمین کنندگان بهتر ، بانکداران بهتر و همکاران بهتر را جذب خواهید کرد. اما ، شما همیشه بر اساس سطح فعلی پیشرفت شخصی و شغلی خود ، افراد مورد نظر خود را خواهید داشت.

.

هرچه بیشتر بیاموزید…

هرچه بیشتر بیاموزید و رشد کنید ، از تجربیات بیشتری بهره مند می شوید و هرچه به عنوان یک کسبه عاقل شوید ، تجارت شما نیز سریعتر و با ثبات تر رشد می کند.

همچنان با بارگیری رایگان راه رسیدن به ثروت به توسعه مهارت های رهبری خود و پیشرفت خود ادامه دهید و نحوه دستیابی به موفقیت تجاری را سریعتر از آنچه فکر می کنید ممکن است کشف کنید.

شما همیشه نوع افرادی را که با سطح رشد شخصی شما همخوانی دارند ، جذب خواهید کرد. قانون این است: “زندگی شما فقط وقتی بهتر می شود که بیشتر بیاموزید.”

  • افراد شما فقط زمانی بهتر می شوند که شما مدیر بهتری شوید.
  • مشتریان شما فقط زمانی بهتر می شوند که شما فروشنده بهتری شوید.
  • کسب و کار شما فقط وقتی بهتر می شود که یک تاجر بهتر شوید.
«میانبری و راه دیگری وجود ندارد»

.

شما کنترل دارید!

خوشبختانه شما بر تمام جنبه های زندگی خود کاملاً کنترل دارید. همیشه خود را بهبود ببخشید و سایر جنبه های زندگی پیرامون خود از جمله موفقیت در رهبری را بهبود خواهید بخشید.

با تمرین این موارد به پیشرفت مهارت ها و کیفیت رهبری خود ادامه دهید:

  1. در زمینه فعالیت خود بخوانید: همیشه در مورد بهترین شیوه ها و مهارت های رهبری که می توانید در پیشرفت شخصی خود به عنوان یک رهبر استفاده کنید ، مطالعه کنید. در مورد توسعه مهارت های رهبری از وبلاگ موفقیت رهبری بیشتر بخوانید .
  2. به برنامه های صوتی در مورد موفقیت در تجارت و رهبری گوش دهید: ما برای کمک به شما در شروع یک دوره مقدماتی +CHANGE برای روش رهبری با عملکرد بالا تهیه کرده‌ایم.
  3. در سمینارهای تجاری شرکت کنید: دیدگاه ها و ایده های جدید مربوط به رشته خود را بدست آورید. این ایده ها را عملی کنید.
  4. ایده ها را در گروه های متفکر کسب و کار خود به اشتراک بگذارید و از دیگران ایده بگیرید: اگر کاری برای شخص دیگری در زمینه شما خوب کار می کند ، احتمال اینکه برای شما نیز مفید باشد بسیار زیاد است. از ایده های عالی دیگران برای پیشرفت در خود استفاده کنید.

.

اقدام کنید…

همانطور که در داخل پیشرفت می کنید ، تجارت و هر قسمت از زندگی شما در خارج بهبود می یابد. تنها محدودیت هایی که می توانید در تجارت خود به دست آورید محدودیت هایی است که با تفکر برای خود تعیین می کنید. در مسیر رسیدن به ثروت می توانید به همان سرعت و تا آنجا که می خواهید بروید. این کاملا به شما بستگی دارد.

اگر به دنبال پیشرفت در خود باشید ، قانون جذب روند خود را ادامه می دهد و تمام زندگی شما تحت تأثیر قرار می گیرد.

.

مقاله

.

بلاگر: منصور حیدرزاده

عضو تیم +CHANGE هستم | همیشه به دنبال یادگیری...

اگر این پست مفید بود، آن را به اشتراک بگذار
لینک کوتاه:
https://thisisamirbagheri.com/?p=19360

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت

ورود